#4-es metró






Tarlós belengetett több nagy beruházást, majd a dugódíjat
 

Tarlós belengetett több nagy beruházást, majd a dugódíjat

A főpolgármester szerint tervezik a Lánchíd, a Váralagút és a Blaha Lujza tér felújítását, valamint a fogaskerekű meghosszabbítását. Tarlós István csütörtöki nyilatkozatából az derült ki, hogy ezekre a fejlesztésekre hitelt vennének fel, és a Blaha Lujza tér felújítása tűnik a legbiztosabbnak. Azt is mondta: nagy baj lehet abból, ha jövő év végéig nem vezetik be a dugódíjat.

MTI MTI

Óriási kenőpénzt adhatott az Alstom a magyar metrókocsikért
 

Óriási kenőpénzt adhatott az Alstom a magyar metrókocsikért

Az Alstom 2006–2007-ben 2,2 milliárd forintnyi kenőpénzt juttathatott két cégen keresztül a BKV-nak, hogy a cég nyerje a metrókocsitendert – írta a brit nyomozó hatóság vádiratára hivatkozva az Index. A ügyben Magyarországon a Készenléti Rendőrség Nemzeti Nyomozó Iroda nyomoz hivatali vesztegetés gyanúja miatt.

hvg.hu hvg.hu



Akár 18 milliárdba is fájhat a négyes metró kihasználatlansága
 

Akár 18 milliárdba is fájhat a négyes metró kihasználatlansága

Legrosszabb esetben akár ennyit is visszakérhet az EU a négyes metróra adott több mint 180 milliárdos támogatásból, az utasszámok ugyanis meg se közelítik a beígért számokat. Eközben a BKK rendre olyan tervekkel áll elő, amelyeknek az lehet a céljuk, hogy az utasok inkább a négyes metrót válasszák a buszok helyett.

hvg.hu hvg.hu

Pezsgőbárt álmodnak a 4-es metróba a döntéshozók
 

Pezsgőbárt álmodnak a 4-es metróba a döntéshozók

Jelentősen lejjebb vinnék a díjakat, hogy végre sikerüljön bérlőket találni a 4-es metró aluljáróiban található, üresen tátongó üzleteknek. Nemcsak a gyatra forgalom, az üzletek kialakítása és a sajátosan korlátozott tevékenységi körök sem segítik az új bérlők kirajzását.

hvg.hu hvg.hu

Bármit, csak villamost ne! – Közutálat fogadta a BKK tervét
 

Bármit, csak villamost ne! – Közutálat fogadta a BKK tervét

Feltüzelt újpalotai nyugdíjasok kereszttüzébe került a BKK négy munkatársa, akiknek egy helyi közmeghallgatáson kellett volna elmagyarázniuk, hogy miért érné meg villamosra cserélni a jól bevált buszjáratokat. A küzdelem egyenlőtlen volt, a lakosokat nem is győzték meg. Pedig a beruházásra minden bizonnyal lesz uniós pénz.

Mizsur András Mizsur András


Mostantól vezető nélkül mennek a 4-es metró szerelvényei
 

Mostantól vezető nélkül mennek a 4-es metró szerelvényei

Még a vezetőfülkét is elbontják a metrószerelvényeken, ugyanis lezárult a 4-es metró utasforgalmi próbaüzeme, a járművezető nélküli, teljesen automata vonatvezérlésű metróvonal megkapta a végleges használatbavételi engedélyt a Nemzeti Közlekedési Hatóságtól.

hvg.hu hvg.hu






Leállt a 4-es metró
 

Leállt a 4-es metró

A 4-es metró helyett átmenetileg pótlóbuszok közlekedtek a teljes vonalon csütörtök délelőtt – közölte a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).

MTI / hvg.hu MTI / hvg.hu